ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Tuesday, January 26, 2010

sory lah yer....=(

wah....mereng doh mereng..T_T
sebab ketiba-tibaan kemahuan balik kampung ag...boleh??hahaha...
giler homsik btol ahh nunu nie.....huk3=(
ketidaksabaran menunggu CNY...muahahaha
topik hari ini adalah mintak mahap yer tuan puan....
tahu ke ape maksud mintak mahap tuh???
mintak mahap tuh berlaku bile kite ade buat salah kat seseorang ataupun deduaorang ataupun tetigaorang...ataupun,,korang kire sendiri lah...kahKAHkah;)


kenape kite perlu mintak mahap???
mstilar sebab da buat salah.....sengal..
ade kew orang yg saje sukee suki nk mintak mahap wlpn xde buat salah pn??
mungkin ade,,mungkin juga tiado..
ohh mungkin taktik mahu ngorat kew..kn jejaka kn??


okeh..kite berbalik kepada topik asal yer..
kome mesti tertanye2 asal nunu budak hingusan meleleh2 ini mahu cerita pasal mintak mahap plak??
new moon ape ke budak nih...kah3..
alahai saje2 jer...xboleh kew??
xmahu teruskan pembacaan,,??silalah......
ke pintu keluar...nun d ujung sana.....ngeh3....


nk taw 1 cerita x??
ceritanya begini...
semalam abang nunu si shah nami tuh call...
saje tanye2 kabar adek dier kot...
al-maklumla im da only 1 chumil sista yg nami ader...**bangga
sedang elok bergelak ketawa huha2..
tibe2 si shah nami tuh terdiam...
ape-ke-hal-nyew-plak???
konpius2......


dier ckp

"yelah haku bukan abang yang baek...ko bukan sayang aku pn...ko asik dok sayang ayap jer....siap cakap jgn kawen dulu lah..nanti kite x rapat macam sekarang lah..itu lah inilah...sape la aku ni kat koo...aku nak carik adik laen lah camtu.."


whatzzzz????giler kentang dapat abang yg hemo2 macam tuh...woww..agaknye shah nami terbaca belog nunu yang entry kawen tuh kot....huhu


ohh abang ku...jangan la majok2 cenggini...buruk ohhh....kite sayang kamu la...mesti kamu xpenah bace kan entry2 sayee sblm2 nieh...lagi banyak kepujian yang adekmu ini lemparkah...sampai bergedebuk2 aii puji2 u.....kamu jer terlepas pandang kot..hek2..janji ohh xtipu..


so sebab sayee rase bersalah pada kamu abang ku shah nami.....mintak mahap banyak2 yer kalau terase ke ape...jgn hemo2 beb...cool2 sajork...okeh???sory yer...uhuk2


sebenarnye nunu sayang semua abang2 nunu...sape yg xsayang abang sendiri kan???empat abg nunu,,empat2 nunu sayang.....da 20thn beb idop kat dunia nih....da paham da perangai semua abang2 nunu...yang selalu luku2 kepala nunu...yg sukee dera2 soh buat air lar hape lar...yg sukee paw duit nunu..(ade kew??)
mcm2 lagi lah...dipendekkan cerita nunu sangat bertuah dapat banyak abang yg sangat memahami jiwa adik dier ini.....
yang mengade2 sukee nangis x kire tempat ini...
yang kadang2 hemo xbertempat...
yang mcm2 lagi...
**sebak

penah x korang salam ciyom tangan abang korang???
time kite ciyom2 tangan dier sambil tunduk kepala,,
pastu abang korang pegang kepala korang??
mcm mane ehh nk ckp??ala mcm dier usap2 kepala kite...
nunu memang syahdu giler ahh time abang2 wat cmtuh tuh....xtaw nak cakap macammane...
ase tenang aje ati nih..
mungkin dier serapkan kaseh sayang seorang abang melalui cara begitu...sweetz kn??
**hemo nih...
**sobSOBsob...

7 comments:

Faarihin said...

wah.. bestnya nunu ada abg cam gitu.. sy pun salam cium tgn abg2 sy gak.. tap tak de lah dia nk usap2 kepala ni.. kang nanti dia ketuk2 plak kepala ni.. hahaha.. ada abg yang penyayang memang best kan.. (^__^)

ct odah said...

nunu ckp kat abg ko..aku blh jd adik die..klu die nk jd "abg" yg 1 tu pun blh gak...hahahhahah

Q.A.S.E.H said...

..::faarihin::..

mmg best dpt abg yg sgt penyayang mcm tuh...rase mcm diri ni sgt2 bertuah lar...T_T

ketuk2 kepala pn dwg biasa jugak buat...tp nunu balas balik..duli hape..kuang3;)


..::cT OdaH oD::..
ko nk kew abg aku tuh jd "abg" ko yg demikian???
t aku tolong ejas2 kan eh..
utk ko aku okie sajork..T_T

zul^a said...

wakakaka......

Q.A.S.E.H said...

zul^a....

hell ape gelak mcm tuh...

Hurul Ummi said...

hahaha nunu pon hemo2 gak.comel apa :P

wahhh kim salam sejibik ngan abang.

kahkahkah T__T

Faarihin said...

hye nunu..
camne ngan abe nunu tu.. emo lagi ke dia skang? huhuhu..