ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Saturday, May 22, 2010

dah lama rasanya tak brekfes nih..so smlm ngendeng2 kat mak..

"mak2...dah lame xbrekfest..tak bangun awal segala....hihihi..sok nak makan roti canai yer..ajak la abah.."

oke..kebenaran aku tiap2 hari bangun lambat..tak dan nak bekfes..trus la lunch..senang omak..jimat gituh...so hari2 la aku ter miss brekfes...memang la badan makin mokMOk kalau makan tengahri itu lagak macam setahun tak makan....

pagi tadi mak kutip aku kat umah akak....aku bukan lew nak tido umah akak sebab nak verakkk pun....saje2 tido ari minggu....
then p la bekfes roti canai kat tempat peberet tuh....bukan kedai mamak yer tapi pure malay.original.uhh aku xsukee kedai mamak...
oder air yang xbape nak peberet-teh ais....huhh hampeh betol sangat sangat bangang oke...weii.depa p bagi kat aku air sapa2 ntah yang da buat lame..mana taknye,,ais dah cair..tawar..sejuk macam tak sejuk..
agak2 la woiii...ntah air sape2 yang salah oder then ko bagi aku...tak puas hati sungguh...!!!
buat la air baru..susah sangat kew pachik..??sampai sekarang aku teringat2 lagi taw dak..grrrr

lepas itu ade destinasi laen plak.....p teman abang aku beli kemeja...lame nyer.boring siot.semua tanya aku.ini oke tak..??itu camaner pulak..??alah kaler ni da penah ade...woo banyak cikadak kambing lu...lastnyer aku pilih kaler PINK...haa sesuai gituu..!!lagi satu aku pilih kaler maroon...lantak ang la nami oiii...bulan depan aku pilih kaler OREN plak utk ko..haha..BOXER pon suh aku pilih gak..apalagi..hahh hamik aku pilih sepesel punyerr...

aku nak beli sesuatu.....tapi tak terluah...lagipun duit dalam tangan non ado..sangat terkilan..sangat terkilan..dan memang terkilan..wuwuwuwu...=((

aku sangat moody hari nih sebab tak dapat ape yang aku nak...tambah2 lagi teh ais yang hampeh..!!wat sakit hati jer......

**kalau aku marah aku tak cakap tapi muka aku melambangkan segala2nya....ko paksa la aku,,tanya la aku ape..konfem aku tak jawab...paling koman pon aku akan nangis...aku dah biasa nangis depan public.HAhaHa...umor doploh tahun nie pon perangai tak berubah..


nota.untuk.kamu=kenapa pesbuk aku tak boleh kasi komen..??dari tadi aku cuba sampai aku sendiri weng weng....aku silap setting kew..??rasa xada tergatai tangan tekan ape2 pon...tolong yer sape2 yang tiba2 terbaca entry sampah aku nih bagi jawapan kepada persoalan aku nie..jawapan korunk boleh kasi taw kat chatbox aku..mekaseh shayangg..=)

No comments: