ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Tuesday, May 18, 2010

ini dikira luahan hati kew....???

wuwuwuwuwu.....makin lama hati saya makin sayang sama uncle tort..aduhhh

cuma saya tak pandai nak luahkan pada dia.....

yer,,memang kami pasangan kekasih tapi sikap saya susah nak diramal.....depan dia buat acuh tak acuh..endah tak endah...sayang tak sayang....

tapi hakikatnya,,,really2 need him.....

harap uncle tort boleh tahan dengan sikap dan perangai saya....;)

kesian dia layan patung hidup macam saya.....kalau nak jadikk patung bernyawa macam patung cendana kena call lah hari2....hihihi....dan call pada waktu yang sesuai sahaja....

maaf uncle tort,,,cik nunu malas sangat nak keluar topup segala.....saja nak perabehkah duit uncle tort..hihi

**moga "dia" tahu bahawa saya memang menyayangi dia...sangat2...~~~

No comments: