ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Thursday, May 6, 2010

jom pulang weyhhh........

nak balik da nie....hehe...dalam kalut2 ni pon sempat gak kan nak hapdet..gataii kau nunu oii..padahal byk lagi xkemas nun....kunci pon ta pulangkan lagi....adoiii..tp lek2 la jap.
ade waktu lagi kot...wakakakaka..T___T

mlm nih dapat la pelok bantal bucuk.........alahai bahagianya cuti dua bulan nih...hope nunu berjaya la untuk tidak membesokan badan...huhu....sangat cuakk biler dok umah lame2 oke.....berat badan konfem akan NAIK MENDADAK......hari2 pi timbang...
lepas makan timbang...lepas jog 10min timbang....lepas ase macam seluar ta muat terus pi timbang...aishooooo....penyakit apakah ini sehingga tiap waktu rasa mahu kamceng ngan cik abg penimbang ajo...

cuti nih ta plan sangat pon na wat ape.....emmm plan tuh memang la banyak...cume nak laksanakan tu jer yang agak payah sedikit...

dating....????jaoh sekali la nunu nak dating mating nih.....cik abang jaoh...huhu..lagipun mane elok dating2 nih....haihhhh..
emm hope semester depan cik abg taufeeq dapat la teman nunu....tp nih pun taufeeq tak taw nak terima ke idak kalau dapat sambong master tuh....
nunu cuma dapat doakan taufeeq dapat buat keputusan terbaek ajer...im alwez besides u dear..huhu


bila cuti nie tak tahu lah selalu dapat jenguk belog ke idak.....sebab masa bersama keluarga sangat2 emas...hohoho....
dan mungkin juga terpaksa membiarkan lappy diselubungi habuk.....
hurmmm boley percaye kew cik nunu oii.....fesbuk camaner..??takkan malas nak jengok jugak kot...ta.ya.pa.wau la tuh...=D

oke lah yer....maw hangkot barang ke pantry...lagipun tenetenet nih bengong la plak...asikk disconnect..wat sakit hati jer...penat bayar tapi nih hasilnyew..huhhhh

ucapan wat taufeeq.....
~harap kamu tak kecik hati ngan saya sepanjang saya bercuti nih...al maklumla henpon ntah ke mana....huhu.....yang penting,,saya sentiasa sayang kamu...dan kamu sentiasa ada dalam hati saya....saya ta maw gadoh untuk perkara remeh temeh oke......bertindak mengikut akal bukan mengikut perasaan....saya da cube berubah,,tapi ta boley...hahaha..ni la diri saya sebenar.....tapi tak ape....saya taw kamu macam mane kan....;))~
~~lastly,,,saya mmg sayang kamu sangat2...janji tak tipu....tengs untuk segalanya...moga semester depan kite jumpe lagi....saya akan jadi senior kamu...hahahahaha..bersedia untuk dibuli yer mr.taufeeq....;)

No comments: