ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Saturday, July 31, 2010

erkk.BOSAN..!!

sempat grab henpon Mastura..godak2 pichta balak dier.ehek..sambil2 gatai menyemak kasi full memory henpon engko Mastura oitt..terkesima saya tengok hasilnya..;P
dalam henpon sangat cantik seperti telah diedit.siyes.tapi tertipu betol saya,,bila transfer kat lappy.......................sobSOBsob



;P

haGhaGhag.yang neh paling tertipu..kunun2 waw canteqnye saya.haha..lighting jer kot..dah la tudung pon xjadikk..


kembang mu menawan......**hidung saya lah yang mengembang..biasa lah.acuan JAWA.haha

Sambutan Hari Pahlawan 2010 UUM-Dewan MAS-31Julai 2010
**nak fokus kat saya kew org belakang..??konfius2.....


tak bape nak " tajam " sangat lah pichta dier,,tapi quite oke la kan dari blur langsung..yang penting,,saya akan setia gunakan kamera henpon sendirik...Hidup S.E..!!! Go S.E Go..!!

3 comments:

Shukri Mohd Ali said...

hehe. Beauty is on the eye of it's beholder.

kamu sangat comel lar =)

bLaCkPeArL Co. said...

comel ke??
hahaha...
len mcm je bunyinye di telinga ak...

cik nUnU said...

Syukri Mohd Ali,
yup,,beauty is on the oye of it's beholder..
lain mata lain nampak...;P

comel..? erkk. tq
syukur dgn segala anugerah..



Blackpearl,
comel la kot..saya tak kata ape pon.
ehe. mengiyakan pon tidak. menidakkan pun tidak...;)