ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Sunday, August 8, 2010

keserahatus dah..!!

hidup segan mati tak maw..!!!

erkk,,bukan saya lah yang nak gitu....tapi velog bushuk masham neh..
kalau tanya saya mesti la nak panjang umur , nak gak ghasa nikmat kawen neh..;P


well, dah serahatus folohower saya...agagagagagaga..macam bengek jer kan..terer gak saya neh.padahal memang sangat pemalas untuk jengah2 belog orang. ehe . nampak tak belog2 yang saya dah list kan dekat sebelah kanan tuh,, haa saya dok godak2 belog diorang jela....


em, maaf lah wahai insan yang menjadik follower ke-sehatus saya. xda hadiah kew ape kew. ekekekeke . sekalung terima kaseh daun keladi laen kali jengok2 lagi velog saya neh . walau saya sedar diri sangat pemalas tegar untuk jengok balik..miahahahaha

ayat pon dah tonggang langgang. sebab xsabar nak balik kot. pikiran dok menempek kat umah jer. hoyeh aiiii nak menyambut 1 Ramadhan di telok hentan. hoyeh2. ;P
babay...assalamualaikum

1 comment:

Faarihin said...

salam nunu.. apa habaq? moga sihat2 yer.. selamat berpuasa.. (^__^)