ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Monday, December 6, 2010

Marilah berMimik Muka..ngeee~~


mula-mula harus la warm-up dulu...yehhhhh








senyum......;)

(control giler dowh....hahahahaha)










next,,

yeh...
mula tunjukkan taring yer..








sedikit demi sedikit....



adeh,,apa gaya ini olang...???






kendian,,




kali nih da tak nampak mata....






akhirnya,,





huehhh..??














Lately, saya banyak cerita pasal bebudak ni kan..?? bukan ape.. ghinduuuuuuuuuuuuu.....

ghinduu nak gadoh-gadoh. haha

adik tak suke bergambo. entah ape ke hal nye dier memang tak bape pandai nak senyum..payah sungguh kalau senyum dalam gambar. bila dier senyum macam muka nak nangis. bila dah jadi bahan ketawa tobat la tak nak tangkap gambo dah....kihkihkih

dalam gambar nih,,as usual . MINAMI . haha. si kepochi nie kalau bab2 bergambor laju jer. saya pun tak paham genetik mana la pulak budak nie. 
pantang On camera, AUTOMATIK terus SENYUM. 


hobi terbaru kepochi nih sekarang adalah, capai henpon saya @ atok dier. lepas tu On Camera, then terus TANGKAP MUKA SENDIRI SAMBIL SENYUM2 KAMBING. huehh huehh huehhhhh.

belajar dari maksu yer...???? kahkahkah 


2 comments:

BIOCHEZICS said...

abg cekelat dye kan fotografer.haha.mst r mina pon ske.kui3x.bkn enset ekau je kene..enset eden pon jd mangsa.tp x kesah r.haha.

cik nUnU said...

haha. dier memang gitu. ntah mewarisi dari sapa pun tak taw. ekekekeke