ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Thursday, December 9, 2010

niatnya adalah begini,,

conversation between anak dan anak..



anak 1 : sane tak ada air yer.??

anak 2 : haah. kesian kan.?? kesian kesian kesian. nie pun baru lepas uk uk

anak 1 : iyer. ? camaner proses pembasuhan.?? lap pakai tisu ke batu..?? jangan lupa niat istinjak..!!!

anak 2 : oke jer. lap pakai kayu. pastu tak sedar tersula diri sendirik. huhh. tapi ade ker niat nak istinjak..??

anak 1 : opkos ader. begini yer, " sahaja aku buang air besar merata-rata sebab tak cukup air nak basuhnyeeee. amin "

anak 2 : LoL..!!! @#%^^&*%$











hehh. !! 
ini bukan orang gila tahu..??

tapi hanya separa gila.
kesian.



8 comments:

Exza Lalola Nk said...

ape telah terjadi pd tempat disule tuh???????????????????

misz sakura said...

weyhh..sengal..
mana ko dpt info sengal nie..hahaha

cik nUnU said...

exza Lalola : imaginasiku telah membayangkan bahawa kayu yang telah tersula bontot itu telah tertembus sehingga keluar dari mulut mangsa. bayangkan.? dahsat bukan..?? isk3.


misz sakura : ini bukan cerita sengal. LoL !! sesungguhnya ini bukanlah info,, ilusi semata. ngekk!!
hahahahahahaha. nk aplikasikan pun buleh...;P

bLaCkPeArL Co. said...

hahaha... pe nk jd dah.. ni sure2 x mndi ni...

AesyaZealous said...

kekeke niat mcm tu ek

adik montel said...

ni lbih dari gler.....

cik nUnU said...

blackpearl :
jadi org lah...haha. saya mandi oke. hari2 mandi yer.

AesyaZealous :
xpasti lah pulak. kalau tanya tok imam mau kena lempang kot. ajaran sesat..!! huhu

adik montel :
ko lbeh giler dari ini...yg ini adalah kategori bese2 saja. seyhh

bLaCkPeArL Co. said...

hahaha... yekew??
kata xde air, cmne ko bleh mndi...??
**musykil2...