ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Monday, March 28, 2011

BUDDIES 4EVER

yeehaaaa....



berkenan betui  ngan gambaq nih.
entah sapa yang dok edit aku tak taw.
pakai cilok jer dalam efbi deme. hahahahaha




kalau letak kat Profile Pic, keluar sebesar alam pulak tuh...
hadoiiiii...
haha.



lagi 2 bulan jer nak abis. huwaaaaaaa....
xdapek la nak reround di kampus sesama ag dah.
xdapek nak tuang2 beli cool blog sesama.


paling mahal bila dah xdapek nak meronggeng sambil CKT & Karok...
Bella sukooo berduet ngan aku.haha
Seha sukoo pilih lagu hentah pape yang xpernah dengor. asal tajuk lagu cun terus pilih.
Lola paling sukooo pilih lagu tinggi ( Fauziah Latiff) sebab dier suke pakai suara dalam.
Difahamkan Alyn adalah sukoo memilih lagu Inggerih.








~~ EDC~ Finishing School~~




yeehaaa juga.
hihi.










ROTI TISU SUBEDAH.


oke. perst time beli & rasa roti tisu sehinggit tige posen milik Subedah.

kata mereka, ini kali terakhir makan di sana.
sebab apa..???

cu korang tengok atas kepala...
memasing ade keronsang free..hihi.
paling besaq dekat kepala Seha si tudung pink.

choiii punya lalat..!!






*down-memory-lane*

wOOt-WoOt


Seha xdapat nak join. =((
tp dapat gak dier ngapp sotong goreng tepung...
cheaaacececece





ok nih last.


 yummy-yummy






dua orang abg encem pun join maaaaa...
haha.








perghh. warung bukan sebarang warung.
warung datang dari mana pun tak taw.



tapi CKT ( Char Kuew Tiew) dier memang mabeles.
rugi kau semua belajor kat UUM tapi xpernah teringin nak rasa.

alkisah hari itu berjaya lenjan LC apes.( alah yg pakai spek tuh).
disusuli dengan hujan yg amat lah lebat.
ditambah pula Seha sebagai pembonceng, habis guwe dibebelnya pungpang2.
tapi sampai changlun, terus ujan benti..haha.

xbagi aku rempit lar tuh.



plan asal : aku bawak sampai depan pintu pagar jer. pastu exchange balik ngan apes. yelah kan, mana buleh lebih dari 5orang dalam 1 kereta. nak kena saman dengan UK (Unit Keselamatan) buatlah.. xpasai2 melayang fulus.

tapi,, macam best plak moto apes. sudahnya sampai changlun la jawabnya. basah kuyup tarak hal lah. janji dapat CKT..aummmmmT__T





**abg, kite pun dah dapat mkn CKT lah...lagi sedap kat sini.









ehem. lame aku xmenggedik.
semenjak camera kat hengpon tuh rosak.
sepi jadinya.
beginilah.


(saje aku nak besor2kan gambor. haha)









bye. aku nak tido.
hujan semenjak semalam memang mengganggu-gugat prestasi ku.

mari berdoa ramai2 kerana waktu ini doa adalah mustajab.
insyaallah.

* doa aku supaya dapat kawen cepat2. hihi.
juga sedikit pengharapan dgn KFH....moga berjaya.aminnnn3

4 comments:

Exza Lalola Nk said...

credit to me for the 1st pic..hahahah

misz alyn said...

i lolikeeee ~ .. >.^y

miss sakura said...

gatai ang naa.doa nak kawen cpat2..hik3..

Nunu Jamri said...

exza Lalola : haha,,tQ 4 da pic

alynicious : loikeee ugakss;)

misz sakura : haha. harus la doa yg tuh...hihi.T__T