ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Tuesday, June 7, 2011

sesi praktikal yang.....bolehlarrr...hihi

hye semua.....hihi..

hari ini hari selasa...hari kedua aku berprektikal...
setakat nih..overall oke lah..best.
keje banyak.....keje byk oke la sikit dari tercongok jer xtaw nak buat ape...wuwuwuwu.(nak sedapkan hati jer..hahaha)


meh nak citer rutin aku sikit..hihi
aku pektikal kat Kuwait Finance House,ofis dekat bangunan etika sebelah klcc tuh....
rumah plak kat kg baru....
so tetiap hari naik train dr kg baru ke klcc rm1...pergi balik dah rm2...waduh2..
mujur duduk rumah sewa...sharing2 la mngan kawan2....
dapat jimat banyak kos kot....


kat sini, aku diterbangkan kat unit HR bahagian training.....
keje banyak gilerrr kot.......huhuhu..
tapi bestt.....sebab sedar2 da kul 1..pastu makan ramai2 kat pantry...kitorang serumah hari2 bawak mknn taw..nak jimat punyer pasal..pg2 kul 7 mula masak.....pastu sedar dah kul 5.30..buleh lar balikk..hoyehhh
memang xterasa sgt2 lah masa tu lambat berjalan...



so setakat nih, tu jer yang sempat nak diceritain.....
broadband dok que kot..ade limit2 bagai..wakakakakaka..

mujur la yaya ade berukben....
em, jiran sebelah xde wireless ke eah...?? T___T



btw,,



my new nephew......huwaaa..ghindu3...

apa macam rambut.?
hebat x....haha

3 comments:

zul^a said...

haha..tgk la sape yg bt rambut cenggini...heheeee

aku.cries.lonely said...

waa..besh rmai2...kami da 4 org je..fiz lak satu deprtment dgn cek wan..kowang rmai2..besh2..enjy okei..n..h.r okei wat..dr dia bg finance dptment..kowng kuwait cnfrm agy bz dr kami..penin..huhu..gud luck kowang..pesan..jgn noty2..haha

bLaCkPeArL Co. said...

nunu, ko praktikal pe je kat klcc 2...??