ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Thursday, May 27, 2010

join tak join tak......ptui2

fuhhh..!!!!
aku baru jer nak join gang blogger..nengOk cam beshh jer kan....
budak2 laen sumer udah join berkurun lamanya..aku jer lampi sikit pemalas lembap segala..hahaha...salahkan diri sendiri..sangat bagus..;))

tapi rasanya mahap lah.....tak berminat la pulak nak join gang blogger nih.....bukan ape rasanya sekarang ni mungkin la jadi medan kejian plus makian kot..emm banyak belog yang aku terjah cerita pasal menda nih...ada yang sekarang da malas nak berbelog gara2 "terasa" kot..aduhhh,,kan da jadi cerita laen...

so,,terbatal la niat tuh...aku penah bayangkan kalau aku dalam kalangan yang dikeji...woo tak sanggup oke..sedangkan terasa ngan rumet sendiri pon aku terus tutt..tuttt.tuttt(nyah kau belog pergi dari hidup aku sebab ko porak porandakan persahabatan aku-dlm ati aku ckp camtu)....pergh..teringat zaman hemohemo.......hahahaha..T__T

inikan pula bila kena keji ngn orang yang aku super duper tak kenal.....!!!maw aku bikin virus kat gang bloggerr kalau aku terkena macam tuh..biar semua menggelupor..muahahahaha..

oke lah...malas merapu banyak2...mane ade blogger yang nak jengah belog aku nih..haha..belog sampah memang macam nie..setiap entry aku tak ade sebarang ilmu untuk korang..mahap la..belog nie belog merapu....tak payah la nak drop selalu..hihihi..**ayat keji utk diri sendiri..
lagipun aku da kureng nak berbelogwalking bagai nih.......chatbox pon aku da remove...tapi aku da bukak komen...maka lagi lar haru aku rase sebab tade sape yang nak kasikk komen pon..muahahaha....

daa...babay untuk diri sendiri.....T__T

***pssss,,aku tengah carik lagi mane2 belog yang buat entry benefit join gang blogger nih..anyone knows..??

No comments: