ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Wednesday, June 30, 2010

L.M.A~~part 2

oke..meh kite sambung lagi nak..??





ngeh3..(^_^)



hari yang dijanjikan,,esoknya jam 10pg saya dan kawan2 yang laen gi la dewan mawar....dupdap2...apakah yang bakal berlaku..??nobody knowssss....uhuk3..cuak kot..yang penting saya terima jer segala keputusan..



ekceli,,saya tak suka intro bashir...wuwuwuwuwu..saje jer wat suspen..mencikk rasanya..seram..!!!then disusuli dengan ucapan khas dari along..**erkk,,ucapan khas..??wutever la der.....



along cakap kite semua akan pergi....hoyeh2...loike gituh..;) tapi.....................persoalan yang masih tergantung dari semalam...(penginapan..aktiviti..makanan)...



kata pihak urusetia lagi,,,diorang tak dapat kontek pak abu dari semalam...hell ahh pak abu tu..haha,,sebelum ni dok panggil en.abu.....sekarang dah tukar status jadi pak abu...kan pak abu kan..??



urusetia putuskan yang kitorang tetap akan pergi langkawi.walau apa cara sekalipun mesti pergi..sambil menuntut janji2..**wahh,,janji2 gituh..


hihihi..meh saya sajikan pichta2 yang mengandungi kegumbiraan hati...padahal masing2 tak tahu cabaran apa yang bakal ditempuhi..tapi tak mengape yang fenting enjoy wehh...wakakakaka

**maafla picta saya nih terabor..xikot susunan..kemalasan disitu yer..(^_^)






setibanya di jeti pekan kuah..bersama beg yg sangat bonjot...macam2 ada woooo..;)


~~yang nyebok pakai baju kaler sama saya tuh makck kepoh...suzen memang kaki kepoh..!!




oke kite kembali ke UUM semula...hihihi..juga bersama bagasi2 yg sangat berat..waktu ni semua hepy kot..hepi tara hengat dunia..almaklumla jadi jugak akhirnya pergi langkawi...




di dalam feri..(^_*)



di jeti Kuala Perlis..
**sambil menunggu tiket yang pak abu dah tolong belikan..kihKIHkih



perjalanan merentasi benua......







waaaaaa...menarik tak perjalanan saya..??haha...sampai di jeti kuah terus g kat bus...walaupun masih tak tahu mana pachik drebar ni nak bawak kitorang tapi hati masih lagi hepy..kot2 la bawak hotel mana kan..boleh la tidor nyenyak malam nie;)


kusangkakan panas sampai ke petang,,rupanya hujan di tengahari...
ku sangkakan tidor lena di hotel sampai dinihari,,rupa2nya duduk di domitori..
wut3..???perghhhh...lain saya bayang lain yang dapat...


dapat tidor kat dorm ko..shoxx gituh...T__T
penginapan telah di divide kepada dua...sebahagian di dorm sebahagian lagi di hotel....
wahhh kelas gitu dong sapa yang dapat dok hotel...**jeleshh2
yang dapat bermalam di hotel adalah boys also gegirl yang terpilih.....paham2 la sapa yang terpilih..muahahahaha..


1 dorm 20 orang.konfem rr sesak kan..dorm saya plak ada tulis L besar2 dekat depan pintu...takkan tak tahu maksud L..??Lelaki kot..shial vetol...bau macam mamat bangla,,myanmar,nepal,etc......kata kawan2 saya lah..haha..sebab memang bau semacam kot..**pengsan


rehat punyer rehat malam tuh...LAPAR..urusetia cakap tunggu jap ag...dah didesak tanya makann mana dok suruh tunggu..sabar..rileks..macam mayat kot..seharian kepenatan..air pon tak ada...apa punya vacation lah nie..


bengang punya pasal,,kawan2 saya tak tahan pergi sendiri carik makanan.duli apa..kan kan..takkan nak tunggu sampai kebulur kot.lagipun kawan saya acha ada jumpa seseorang..hebat ko kat langkawi pun boley jumpe..(^_^)


erhm..malas dah la citer panjang2..yang saya tahu malam tu tidor tak selesa..bau semacam kot..pastu asik blackout sebab katanya kitorang banyak guna plug..**bodo....air nak mandi ya amat tak cukup...[sampai si suzen bangun subuh terus pi mandi..lps mandi sambung tido balik.sengal vetol]...


p/s: masih menunggu arahan untuk hari esok..tak nak cakap pasal pak abu dah..PENTIPU..!!

No comments: