ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Thursday, July 29, 2010

erk,,insaf neh...

huwaaaaaaaaaaaaaaaa.....nak menangisss..!!!!!

penat saya taip panjang berharakat2...tapi haramm.tak sedar langsung internet telah menjadi disconnect..hancur harapan.senang hati jer click dekat 'publish post'.sudahnya.??**okeh2 ambik mood balik taip sepantas mungkin....

erkk,,

kejap kau muncul , kejap kau hilang
kejap kau private , kejap kau public
kejap kau updated , berkejap2 la kau bersawang


saya rasa nak public kan balik belog neh.untuk tontonan umum.ehe.maka lepas neh tak boleh lar nak tulis entry yang tak sepatutnya.biasalah hidup di kampus tak sama macam hidup di rumah.senang lenang.apa kita buat tak memberi impak yang besar kepada orang sekeliling.em,contohnya macam kau melantak sampai gemok..ada mak kau kesah..??tak ada kan...tapi kalau di kampus,,makan banyak2 mesti ada yang kesah punyer..kau taw sapa yang kesah..??mesti la fulus kau....datang cini nak belajar.bukan nak melantak habis habisan...ngee~~betol kew contoh yang saya bagi neh..??lantak la Bedah..


yang penting saya nak cuba bertatasusila..tak boleh ikot sedap rasa jer nak luahkan segala..kalau betol tak puas hati,,create belog baru.tulis segala mende yang tak puas hati tuh..kemudian jangan lupa private.senang..*erk,,nasihat untuk diri sendiri sebenarnya..=)


oleh yang demikian, maka haruslah segala entry yang tidak patut orang lain baca dimansuhkan.dengan erti kata laen kau pergi buang dalam tong sampah....ehh jangan la dalam tong sampah.simpan dalam draft jer.penat saya taip panjang maki hamun orang tuh orang neh...so NuNu , hati-hati dengan setiap penulisan anda....hukHUKhuk..


oke lah.mood dah lari terkedek2.masih bengang dengan insiden tadi..!!penat saya mengolah ayat baek punyer...alih-alih kus semangat selamat tinggal tak da makna nak publish sebab sudah habes gone.


p/s : lihatlah LAYOUT baruku...sangat hampeh..kerna tiada bekap ginilah jadiknyer....jadik taek cicak la pulak.hitam putih..haha.babay

2 comments:

Faarihin said...

salam cik nunu..
lama tak singgah sini..

lepas ni.. luahkan ajelah yang boleh diterima org ramai.. nant kalau tersalah kata.. ada yang terasa plak.. huhuhu.. apa2 pun enjoy blogging.. (^__^)

Nunu Jamri said...

ehe.salam kembali faarihin..;P

itulah pasal,,lepas neh kena hati-hati la jugak..hati orang kena jaga..huhu
faarihin juga selamat mengENJOYkan diri berbelog yar...
lagi2 sekarang dah ada si hensem kan..shoxx la tuh dating ngan dier jer...T___T
siap buat velog khas utk dier lagi..ehe.enjoy ur hobby..;)