ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Wednesday, September 1, 2010

malang sungguh...

saya rasa hari ini bukan hari Rabu. tetapi hari Malang. ehh, hari Malang wujud ke dekat kalendar..??

kenapa. kenapa. kenapa. ??
ouh,

saya terlepas quiz.
saya terblur jawab midterm.
saya kena tipu dengan orang bus.
saya tak makan apa2 pun untuk bukak pose. *marah punyer pasal
saya masih di UUM..!!!!!
saya demam.;P




rasa macam kartun bila bonceng motosikal sambil pegang beg beroda yg sangat BESAR plusplus beg Lappy plusplusplus beg isi KEKUIH RAYA. ditambah pulak dengan tak pakai helmet & tukang bawak moto itu bawak macam nak lumba kat litar. bonggol pon diredah. tapi lebih malang kerana sampai2 terus non ado bus. guwe kena tipu..!! sekian.
kat situ jugak saya meroyan lepas puas tengking2 agent bus. & sekali lagi harus pulang ke bilik dalam keadaan yang sama. cuma ada penambahan air mata di situ. =((



tak apa. itu adalah KENANGAN saya yang terakhir berpuasa di sini. tahun depan saya tak puasa di sini dah..*insyaALLAH


kenangan Ramadhan 2009....



:: saya dan miss rumet soping reraya perabis duit.

ada nampak "nur" tak disitu..??
sebab dalam masjid neh. keh keh


kali neh tak sampai hati nak gtaw..
excited sangat sampai lupa nak bawak kunci bilik..;)
hammer jadi mangsa ..tapi saya xingat sapa yang jadi heroin time tuh..
hancur tombol dikerjakan kitorang. orang tak bape nak pro, gini ler jadi..
.

saya nampak plastik KFC belakang tuh,,da la tengah lapar sekarang. huk huk

eh3, perasan tak baju saya sudah berkaler laen dengan baju waktu kat masjid tadi..;P




:: rempit dekat changlun sahaja. hagHAG


saya yang nak nangis tapi dipaksa senyum..;P

Ezzah dah pesan awal2 jangan ada sapa2 yang cerita pasal hari itu dalam belog. kah kah. tapi dah setahun nih agak2 dibenarkan tak..? ;D


EH EZZAH,,awak ingat lagi tak ?? dikala keMAGHRIBan itu awak terpakse memusing carik berus sabut untuk................................hikssss



kenangan Ramadhan 2010


:: kuala perelis sesaje nak nengOk air pasang..



gambar adalah tak bape nak indah..;)
korang rotate sendiri lah lappy tuh
.



sedikit indah permandangan itu..;)
air tengah surut,,ko nak kutip kerang kat tengah2 tu pun boleh..keh keh








tak banyak sangat kan kenangan Ramadhan saya.? almaklumla saya bukan kaki jalan & saya bukan berwang pon. maka harus la jimat2 sedikit. tak gitu ???

tapi kan.. tapi kan.. tapi kan.. mana kenangan Ramadhan 2008 saya..?
kenapa tiber2 rasa lost untuk ingatan Ramadhan 2008. apa saya buat ehh waktu tuh.??
zaman budak2 mentah berhingus lagi,,apa yang diingat. ye dak..??

1 comment:

bLaCkPeArL Co. said...

ak xnmpk pun nur nyer..
cik nunu ak nmpk r..
hahaha...