ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Friday, October 22, 2010

nape CGPA saya menurun.??

kunun2 nak try la quiz yang ade kat fesbuk nih.
quiz itu bersoal begini ; "NAPE cgpa SAYA MENURUN.? "




cubaan pertama. xsampai hati nak post dekat wall sendirik.
tunjuk dekat veloggg jelah. bukan ade orang nak skodeng.
lagipun sudah ku tempek menggunakan berus berwarna merah. kreatip bukan..?
wakakakakakakaka..;)




cubaan pertama hasilnya sentap kot. perghhhhhh.
okeh cuba lagi. retry lagi hokehh.

cubaan kedua sedikit terkedu . kehkehkeh

lagi sekali cubaan ketiga pulak.
nak gelak guling2..

cubaan sekali lagi dan lagi dan lagi lagi jugak..
*gelak dalam hati jelah..agagagagaga

mana taknya semua macam kena kat batang idung jer.


hasil RETRY saya, nie la dier ;

1) SEBABNYA KO BANYAK SKIP KELAS KOT.
2) SEBABNYA KO BANYAK DOSA KOT.
3) SEBAB KO ASYIK TERINGAT KAT PAKWE KO JER KOT.
4) SEBAB KO SUKA TAK BUAT ESAIMEN KOT
5) SEBAB KO PEMALAS KOT.
6) SEBAB KO TAK TUTUP AURAT KOT.
7) SEBAB KO BANYAK MAIN MENATANG NI(FB) KOT.
8) SEBAB____________________ KOT.






bape banyak sebab dan kot la..??adoii



lagi banyak lagi saya RETRY, lagi pusing kepala saya. tembakan banyak mengena..!!!
huahuahua..



oleh itu, mari kita berazam untuk tidak menurunkan lagi CGPA yang dah sedia ada turun nih.
yeh hoyeh2.



siapkan LAST assignment sekarang..!!!!!!!!!!
babay.

No comments: