ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Wednesday, October 20, 2010

noW i know....

apa yang kamu tahu.??







baru sekarang saya tahu mengapa apa bila dimana sebab apa mukacomot ini semakin hari semakin diziarahi jerawat yang tak mahu pulang ke pangkal jalan. sedih. sobsobsob.

setelah beratus2 jam menganalisis,,dapatlah disimpulkan bahawa. . . .  .(eceh)

1) saya tak pakai cream muka+sunblock sejak balik dari cuti raya hari itu..( lama bukan? )
2) saya baru sahaja membeli compact powder minggu lepas..( kiranya saya xpakai bedak kat muka sejak balik raya sampai minggu lepas)
3) saya malas cuci muka..wakakakakakakakakakakaka. pagi jer kot saya tenyeh itupun sebab nak mandi.


tu dia.punya xheran langsung dengan muka sendiri yang comotmomot. tak kesah janji layannnnnnnnnnnn




nak tempek muka sendiri dekat entry ini rasa macam tak sampai hati takut semorang lari terpekik terlolong macam kena sawan babi. *erkk



hahh lupa 1 lagi. sekarang makan main tibai jer. lantaklah kau berminyak kau berkolestrol kau punca jerawat kau segala-galanya janji takde apekedehal kan..




hahahahahahahahahahahahahaha **gelak syaitonirrajim













agak2 betol tak teori analisis saya..??