ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Tuesday, November 30, 2010

so sOmeL bukan so smeLL...;P

tutup cerita pasal contest montest tuh..=D
korunk LIKE, saya LIKE....
korunk Tak LIKE, saya LIKE jugak.....

xpew. sekadar suka suki. xkoser nyah nak promo kat orang..tapi kat teman2 baik ade gak soksek..hihi
"ko tolong like fan page nih,,pastu like gambar aku..agagagaga"

pastu cakap la mekasih...ni yang wat opah sayang cucu2 opah nih...haha
[ sapa yg ada fb saya dia paham lah =) ]



oke . tamat sudah.



sekarang nak cakap pasal,, seorang blogger yang ada anak kembar 3 dan sangat cute. hebat ouh. hebat2..
terus jatuh hati sama si kembar 3...huhu


meh cekedot ot ot....





somel gilerrr....rasa nak cubit2 pipi deme...huh huh

perkenalkan 3 AUNI...jeng jeng jeng







apak bebudak somel nih kadang2 masih konfius dengan anak sendiri...haha,, & kadang2 terpaksa mintak tolong mama deme buat pengecaman wajah..T___T


saya..???
lagi la payah nak cam. ntah yang mana 1 AF, AH, or AN........

apak deme kena buat contest juga nih..

"Contest Pengecaman Wajah & Nama"
ngeeee~~~


gitu dong....

jom terjah tengok kesomelan si kembar..

abg si kembar pon somelll jugak..hihi..=D






* Alhamdulillah buat keluarga ini, kerana AH dah tak ade penyakit jantung berlubang lagi..;)
saya pun tumpang gembira..

5 comments:

Huszaini said...

wooo... ngata yer! hehehe... camtuh laa gayanya.... kalo cam ikut gambar lambat sket... kalo live ok jer... hheheheh... tq yer buat entry pasal amrafahan... :)

cik nUnU said...

hikhik...mane ade ngate..T__T

biasa la kalau dlm gmbr kn nmpak cm sama jer..2 yg xbape nak cam eah..??
hehe...

kembar itu kan,,,kembar itu kan...

somel somel somel...!!

princess hanna said...

sgt comey~! i like~ *wink3

fYZa said...

wahhh suke anak kembar,,,sangat comel kannn!!! teruja!

cik nUnU said...

princess hanna & fYZa :
comel kan. comel kan...hihi
geramm nengoknye