ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Sunday, February 6, 2011

hari air mata jadi permainan. sob3

yehuu..
pagian semua.
Isnin datang lagi....


yang bersekolah,,sila jgn nangis pepagi buta.
yang bekerja,,sila jangan beli mc yer...


cuti aku berbaki seminggu lagi..
untung kau jadi student UUM...ngehngehngeh...
xde nak kalut2....


ritu kan aku ade citer kesedihan mak aku..
mujur kejap jer..
sebabnya Rabu abg aku dah balik..
Khamis kak aku plak balik..
Jumaat abg aku pun balik..
yang xde Kak Ja jer..hukhuk


maka bermula lah hidup aku berketang ketung di dapur...T__T
(kadang2 ngelat jugak.hihi)




erkkkkk...ape aku nak citer sebenarnya eahhh..???

jap...










emmm..xdapek nak upload gegambor.
cinabeng punyer siputband. line sangat la LAJU....




btw,,malam ahad tuh got meset from kak ja.....teeheeee...dipesan soh beli susu anaknya.takut xsempat.sampai mlm kot...yeyy hepy bebeh....T__T





yeh....sudah jumpa semua di kala cuti ini....;))
awesome....*_^





tapi kan,,,sempat pulak jadi ratu air mata semalam..huhu


sebab mina merajuk tak nak balik Pahang.
padahal rini da kena masuk sekolah baru. jumpa kawan2 baru.
risau bila balik Pahang da tak balik Perak...aduhhhhh



aku yang dengar pulak sedih....
sampai ke sudah la nyedih


time aku da cool tuh kan,,,dapat la plak meset dari abg aku..dier balik pagi ahad tuhhh.....dier sebenarnya nak cakap dah sampai destinasi...tapiiiii,,,,,pengakhiran meset plak dier cakap. " nak balik tadi xda sapa pun anta sampai depan kereta. sumer dok layan yang lagi satu.mujur ade mak & jemi "
alahai cik abg sorang tuh,,aku plak sedih. time tuh aku da la p toilet. huhu
bila aku ckp " jangan la sedih..janganla"........boleh plak dier cakap " hmm,,nak nangis da tadi...huhu "
alahai. alahai. alahai.  sedih la aku dengar....=((
sory yer abg.......jgn terasa pulak..huhu



tapi kan ade satu menda lagi wat aku bengang menyinga..huhhhhh.
boley plak ade mamat tuh asik dok emo jer dengan aku....hishhhhh. geram betol. ade jer tak kena. macam budak kecik tak dapat mercun pop pop...geram geram geram....aku malas nak layan p la deactivate kan fb...haha....aku pun xtaw ngape aku nk wat camtu..........sedar2 dier pulak p block aku..lagi lar ciskek bebetul.  !! pastu ngamuk2 kat aku soh add dier balik......pelik lar,,bukan aku remove2 dier sampai kena add balik..mengong lah engkau. huhuhu......




walau ape pun..aku sayang semua. no worries bebeyh..ahakss


oke...dengan sisa2 cuti yang ade,,maka harusla bertungkus lumus membuat segala keja unibesiti yg masih tertangguh..sobsobsob

okeh.
go nunu go
go ekin go



*wahai saitoon pentidur,,jauhkan la dirimu daripada ku. kasihanilah aku. tolong la jgn gegatai nak goda aku. huhu *

No comments: