ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Friday, February 18, 2011

quote for today.

" setiap insan diciptakan dengan hati & perasaan. apabila hati sudah terluka, maka perasaan juga turut terluka "




~quote for today~






ok la. senang citer aku dah buat sesuatu pada dier. lebey kurang quote kat atas nun la hasilnya. huhu. tak disengajakan. tolong maafkan aku.. tapi betul lah, sekali dier terluka, luka itu sukar untuk dipulihkan kembali. kalau boleh pulih pun, mungkin ambik masa yang lama. aduhai. kesian kat aku. aku rasa macam layanan dah tak macam dulu. sebab dier jarang marah, (tp selalu merajuk.wuwuwuwuwuwu) bila sekali dah marah....hazab aku ghase. cuak ouh.... itulah, dier dah tak marah kat aku...tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mungkin hati dan perasaan dier tak macam dulu. hati terluka kot. sedih giler dowhhh. xpe, aku terima seadanya. sebab salah aku. sebab aku. so tak buleh nak salahkan orang lain right..??
huwaaaa. ku ingin seperti dahulu. ku tak mahu kau berasa keterpaksaan melayan kerenah ku..ouh tidakkkk..!!




1 comment:

misz sakura said...

sian kat ang eak..meh sini tukaq nagn ak jaa..hehehe