ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Wednesday, February 16, 2011

sakit kepala tampal koyok.

zaman sekarang tak pakai dah koyok-koyok nieh.

dek arus kemodenan, orang ngap Panadol ActiFast jer. *Fast la sangat kan..






tapi kan,,,aku nak sangat koyok sekarang nih. ActiFast tak jalan langsung. hampeh. eh, sedap jer kutuk2. kekgi depa saman baru taw. huhuhu.


hari ini hari rabu. aku telah diekori sesuatu. sesuatu weyhhhhh. wuwuwuwuwu.
syaiton pentidor rini dok ngendeng-ngendeng jer. menyampah betol. bayangkan la kelas pagi2 pukul 8 dah mengantuk. kelas lepas tuh pun ngantuk.apetah lagi kalau kelas tengahhari. giler betul. tak taw ape yang aku dok fokus dalam kelas hari ini.


kesimpulannya, dah abis kelas pun syaiton pentidor nih dok  melekat ngan aku gak. balik bilik nampak katil terus zzzZZZzz...aku telah menidurkan diri sampai hujung waktu.

but now, sakit kepala mengganggu prestasi. panadol actiFast tak mampu mengatasi. eh sape ade koyok tolong la kasi..










hehh kepala, tolong pulih yer. nak termuntah rasanya nih. takkan soh aku tidor lagi kot. masak la camnih. keje belambak kot....



koyok ouh koyok.....='(




ghase nak tido kejap sampai kul seploh.
macam..
macam....
macam.........





dier nih....










ditambah dengan tampalan koyok..

**ehh,,kantoi ade bantal bucuk & selimut bucuk.ekekekeke








No comments: