ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Sunday, March 13, 2011

Sweet Couple Bebeyh..

ini adalah siri contest.
masalahnye kau tuh sweet ker nunu..??
konpius di situ....




penganjur hebat adalah Dekcik



Dekcik & Pakwenye ..

*__^












meh aku perjudikan,
gambaq yang "suweet" sangat lah kan...




sweet giler couple nih kan...???

hahahaha...


nak tengok yang suweet-muweet lagi, pi kat pesbuk aku...;P
(bergelen-gelen aku tempek)





baiklah.

sape yang tak kenal lagi,, diperkenalkan Encik Topek Gedik Petala ke-8...




lihat gambar
* kitorang same2 keje sebumbung*

















oke korang kena tipu.....hahahahaha

sebab aku masih bertapa di UUM.



time nih aku kasi dier sakit jantung. angin tak da ribut tak da tibe-tibe mai. lenguh ouh 4 jam dlm bas semata-mata nak tunjuk muke bajet cumel aku nih.....1st time dtg ofis Encik Topek, jumpe membe2 ofis Topek, korek2 rahsia kecurangan, sambil kite kenakan Topek kaw kaw..haha. nasib abg la yer. mujur bos tak dak. so, berjaya menjadi mem besar selama 3 jam. 


>____<








em,,nk tag sape yer...??
aku tag sesape jer yang ade pasangan.
oke.
nak dengan bestfren pun buleh..korang feeling2 la macam couple yang very the sweet..;)

4 comments:

Dekcik said...

comel..sweet cauple lah..
thanks join..gud luck...

PendekarPetai said...

wehh muke ko dgn pkwe ko sumpah seiras...... hehe

Nunu Jamri said...

Dekcik : hihi,,wc. tlg bg kite menang buleh..??

petai : sumpah aku sukoooooo ngan statement ko nih..*___^

misz alyn said...

nunu .. ak nak msk .. tapi hincik pakwe xde .. siapakah yg sudi .. heheheheee ~ ..