ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Sunday, March 6, 2011

hello sunday.

hello. hello sunday everiwan..*___^

ape kabor..??

kabor aku tak baik sekarang. mencik giler. kenapa lah wujudnya saat-saat kegentingan..?? bukan ape, keje menimbun. dok que dari dulu sampai sekarang. asal bulan 3 jer serabut. asal serabut je bulan 3. present asyik tunda-tunda-tunda...time nak buat sekali harung aku pulak tak dapat mai. bukan aku saje2 nak excuse lah..grrrrr.. nak2 lagi dapat ahli gerup yang hentah pape. sabor jela kan. nyekik giler. kawan aku si seha dok post kat fesbuk pasal ketidakpuasan hati dier. sabor jela seha..nasib kite berdua jadi gini. nasihat aku, kalau dah rasa budak last semester tuh cuba lah kurang2 kan sikap banyak helah, kurang2kan jugak aktiviti luar....aku tak kesah lah kau nak aktif bebenor...tapiiiiiiiiiiiiiiii, sikap LEPAS TANGAN TIDAK SEHARUSNYA berlaku oke..

mujur mid test aku tak berapa nak banyak. syukur amik subjek yg xade mid test. huhuhu. satu kelebihan di situ untuk aku dan untuk bulan ni jelah..!!!


ahh, ade satu lagi yang menyerabutkan aku. pasal praktikal aku sem depan. aduhai. aku tak taw nak buat keputusan. banyak sangat. nak buat surat mohon maaf satu hal pulak..ayoyoyo. memangla orang cakap "alah, praktikal jer,bukan kerja tetap."
woiiii, memangla praktikal jer. kalau tempat yang aku pi tuh tak dapat nak sambung lepas abis praktikal, keje aku takkan tanam anggur depan rumah kot...sebelah sayur kangkung mak aku...nak gak pilih yang ade elaun mashukk..hukhuk...
ko kata aku tak bersyukur yer....??? syukur giler2 weyh....sampai jadi kelabu asap nak pilih yang mana..huhu..bila tanya mak aku dier soh solat istikharah...jangan dok kata nanti pikir nanti pikir nanti pikir.....pikir jer pastu salah buat keputusan tak ke naya..hukhuk..
tak apelah,,mak tolong solatkan saya lah....ehh mak, bukan la aku suh solatkan aku...aku suh buatkan solat istikharah untuk aku....( moga aku dipanjangkan umur..huhu)




k lah, mau study SM. sok aku nak pulun abis-abisan agar dapat menyiapkan Business Plan. jangan kacau aku sok..!!!!



p/s : penah dengar perkataan DIANAKTIRIKAN....??? oke bagaimana pula dengan DIKAWANTIRIKAN....?





: with pakwe baru yg lonjong & cerah :
~~ekekekekekek~~




kau tau,, sebab gambaq ni lah aku ngan Topek gaduh. nak tergelak pun ade. time tuh tengah ym, buleh pulak aku cakap "sory, td kite keluar changlun jumpe pakwe hensem. sempat la tangkap gambaq ngan dier sambil pegang tangan.. huhu. sory,, kite tercurang dengan kamu "
mengamuklah si topek aku cakap cenggitu...best pulak....ingat nak tunjuk gambaq nih...pastu tenet lak wt hal, xleyh nak share photo. dier dah bengang-bengang cakap aku nipu lah,,saje konon kata nak tunjuk gambar, tapi tak de pun...itu lah,,inilah....hahaha..comel siot kau mengamuk marah-marah cenggitu Topek oitt..sudahnya dier terus offline & sepantas kilat bagi meset nite kat aku..haha, kau memang betul2 comel lah topek......i lurve u so much.
akhirnya, aku send kat wall efbi dier kendian terus tutup lappy zzzzzzzzzZZz...



ape ingat aku betul nak curang ke hahh..???



No comments: