ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Thursday, May 5, 2011

secebis nota.

(aku pun tak taulah secebis tuh banya mana @ sikit mana)

sana sini haku tengok orang ceghita pasal kengkawan. bila friendship day eah.? xpernah plak haku nyambutnya..hikhik...T_T


pada kawan2 yang ade tempek muka aku dalam velog deme, mekaseh diucapkan. terharu makss..glemer duaminit. 
tapi aku idakla mahu menyambung generasi itu, sebab kawan2 aku banyak. takmuat nak tempek satu persatu ditambah pulak caption yang 5perenggan tiap sorang..*pengsann...

semua kawan2 yang aku sayang ade kelebihan masing2.
setiap seorang ade kenangan yang tercipta.

aku tak nak cerita segala kenangan itu.
aku tak sanggup.
ianya cukup banyak. 
cukup untuk buat hati aku sebak.

hari semalam xakan datang balik kat kita.
aku terlalu arif dengan istilah itu.

em,
buat sahabat2 sekalian,

maafkan aku. 
andai terlalu banyak salah dan silap yang aku lakukan.
andai banyak hati yang terluka.
andai ada yang tak senang dengan sikap aku.

terima kasih korang.
dekat sinila aku kenal korang.
huha huha dengan korang.
gossip santai dengan korang.
dengar cerita aku, masalah aku.

korang, (utk yang berkenaan shj)
maafkan aku.
aku nampak macam jual ikan kan sekarang?
huhu..mintak mahap..aku taw korang banyak terasa dengan aku.
sebab banyak wat korang terasa, aku dah jadi segan.
nak tegur korang pun aku dah segan.
mesti korang dah ada pandangan lain kat aku.
maaf maaf maaf.

gudluck korang.
buat exam elok2.
aku doakan korang berjaya dunia akhirat.
halalkan ape yang pernah aku guna, pakai ,ambik, msk mulut secara sengaja @ tak.

*ade banyak yg aku nak tulis, tp tak ter type
(nanges.wuwuwuw)


(harap korang baca & tolonglah katakan korang maafkan haku walaupun dlm hati..huhuhu)



emm, 
untuk korang kuasa dua plak,
ahhh. malas nak cakap pape....
hahahahahahhahahaha.............
aku dah banyak merenjiskan mata air limaenam menjak nih...
kasi reda dulu ea...
hari perpisahan itu pasti akan tiba...
& buat masa nih, harap aku buat keputusan yang betul...*__^



[.tambahan.]
* mak, abah, abg(s), akak(s), cinta kesayangan*
rela kan pilihanku. cukup lama keputusan ini dibuat. maaf andai ada yang terluka, demi masa depan, saya harus terus melangkah tanpa menoleh ke belakang. saya tak mintak banyak. cume, "Doakan Keselamatan Saya" 







: entry xde gambar sebab xsanggup nak letak. maklumlah haku kan cengeng. :

2 comments:

Exza Lalola Nk said...

NUNU, den memang takot nak tanya ape2 da kat kam0..riso berjujuran ayorr mata kamu laei..hehe :p

Aku tEtaP aKu said...

ekau..nape tacing2 sgt nih....