ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Thursday, September 5, 2013

Raya 2013 bersama Pak Polis..;)

Assalamualaikum.

Lama tak update. Takde perasaan nak bukak belog sendiri. Belog org lain apetah lagi. Phewwww.
Hari ni baru ade mood sebab aku rasa dah tak tahan sangat nih....


Hmmmm,
Baby dalam peyut nak masuk 21 minggu...membesar dengan hebatnya. sungguh aku tak tipu. Syukur dapat rasa nikmat menjadi seorang ibu...Alhamdulillah bestnyeeeee  ;)


Raya yang lepas Pak Polis dapat cuti seminggu. Seronok giler baq hang! Plan kemain gempaq. tapi pelaksanaan hampeh.huhu..Bayangkan la hari yg dia dapat balik tu (Isnin) tiket bas abes langsung..nak ke Muadzam da abes tiket, ke Teluk Intan apetah lagi... mujur ade Nadia (adik ipar) dok KL...aku rasa timbul konflik gak samada nk terus ke Muadzam or Perak jumpe bini....sebab aku pn tak de kenderaan kat sini nak bawak ke Muadzam....

At last kitorang rugi 2 hari.LOL!!! Laki aku balik Muadzam dulu, sehari sebelum raya baru dier mai ambik bini bawak lari di malam raya...nak sangat raya kt Muadzam kan.....huhu. apo nak dikato..

" We need car...letak kt rumah mak...senang utk awak..abg datang sana pun xde nak segan pinjam kete abah"

*ayat yg tak pernah lekang dari mulut laki aku....dalam surat pn itu aje yg dok mention...agaknye ralat kot sebab raya hari tu complicated sangat. kereta yg dia selalu pakai pun abg dia guna sbb kereta abg dia masuk bengkel. memang frust lah laki aku. Nak2 lagi laki bini ni haa tengah demam. lagi la memasing cepat emosi.*



Janji dapat raya ngan ENCIK SUAMI...mihmihmih


meh aku up kan sikit 1 gambo raya 2013 bersama Encik Suami...;)

.....

....

...

..

.


muka aku sejak preggy ni memang amat la pucat. Tak pernah teringin langsung mahu pakai bedak ke hape ke...super duper malas nk tempek something kt muka...
*jerawat sekarang jangan cakap la...bertimpa2 datang menyinggah..kuang3...T___T




InsyaAllah raya 2014, beraya di Teluk Intan bersama si kecik....yahuuuuuuuuuu...





Raya ke-4 lepas hantar hasben ke PULAPOL, terus balik Teluk Intan. Maklumla banyak lg sedara mara yang tak sempat jumpa...sekali lagi many special thanks kat Nadia sbb anto kak ipaq hang nih balik....hihi. lagipun nanti jumpa lagi family mertua sebab adik ipaq den (Lupi) nikah hari Sabtu (Syawal 10) dekat Kedah...


sedih gak sebab aku ade di kalangan keluarga mertua...without HUSBAND cecinta....hanya berusaha melapangkan hati...;)


p/s: esok lusa aku cerita lagi naa...abg posmen baru hantar surat...tak sabor nak baca..hihi

No comments: