ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Wednesday, September 11, 2013

1st Outing Pak Polis.

Assalamualaikum,

Sementalah abang aku khusyuk tengok bola kannnn (Mas vs Thai), meh ler kite mengisi masa lapang dengan tangan menari2 di keyboard..*padehal kain baju sebakul tak lipat lagi..pfttttt


Hujung minggu lepas cinta hati guwa dapat outing (Sabtu & Ahad)....hehehehehepy la derr  T____T

Dapat surat hari Khamis (aku je bini yg spesies malas nk tgk ape yg Pulapol hapdet kt page FB...miahahahah), padahal orang lain lama dah taw..aptb..choiii.. so siap siaga la beli tiket bagai...mesej laki aku siap2..in case dier dapat bukak henpon ye dak...


Otw dalam bas tu Pak Polis kol, risau lettew i tak datang....i kenal u la darling...dalam surat kemain lagi tulis nye haaaa
" hujung minggu ni boleh outing....abg tak mengharap tapi abg teringinnnn sangat nak jumpe awak...hmm kalau menyusahkan tak pe lahhh"

ecececececce pucuk pangkal pun i dah taw hasrat hatimu....lol. klise lah u ni syg...u tak suruh pun i mai jugakkkkk...mihmihmih...kata "berkorban apa sahaja....:P "


Sampai je Pudu dah nampak budak sekolah tunggu kat Platform 6 sambil baca paper...mak aihhhhh baru 2 minggu tak jumpe awat la makin gelap ni yunk oiii....haru guwa tengok..sian laki aii berjuang demi meraih sesuap nasi untuk anak bini cecinta...ecehh


Lepas salam pelok ciyom kiss pipi dahi bagai...*erkkk takde makna laki aku nak show off romantika diamor dia tuh depan public..padehal aku pun tak ingat aku salam tangan dia ke idak...hahaha..jumpa2 je terus budak sekolah cakap "jom makan" *

oh lapar rupanya...

ok la kita p makan Kepsi naaa...*hmmm kepsi lagi..hahaha..
kasi la TGF ke..Chilis ke...hadoii selera nak tinggi....


Maka bermula lah episod menjeling2 ku bertentang..mata kita sama memandang...nun jauh di kedai Kepsi seberang PUDU tuhh...alahai KFC mana lagi kat area tu PUDU ye dakk kalau bukan di situu..huhu


lepas makan kite check-in hotelllllll.......yuhuuuu...kahkahkah..T___T
(jangan salah sangka, Mak Jemah letih naik bas..nak rehat jer..mihmihmih)


tapi kan laki den outing dari kul 10am-6pm aje,
sooooo, jenuh la aku nak pujuk dia supaya mengijinkan aku stay kat hotel semalaman seorang diri....
yela, bini tengah pregnant kot..sorang2 pulak tuh...mau tak senang duduk laki haku...hew3...
macam2 janji aku buat..."ye tak keluar mana2..tak nakal2..." ingat aku nakal macam die ke..caitt..huhu


at last dapat gakkkkk...hihi..tapi laki aku dah siap borong makanan+sebuah novel...haha bini dier kan hantuuu makan & kaki novel..hikhik.takde la boring sangattt.

so esoknya tak payah nak tunggu kat mana2 dah...terus direct ke hotel. sang isteri setia menunggu..;P



Lepas check-out baru desuppppp ke Mid Valley.....nasib baik tak ramai budak2 sekolah cam laki hakuu...ahaksssss.


aku rasa itu aje la rutin aku kalau Pak Polis dapat outing....tapi bape kali je pun sementara aku larat lagi nih....kalau dah sampai masa nak beranak, kau outing la ngan kawan2 sekolah yer bang...adinda tak mampu nak turun naik bas merayap banyak2....


takde gambar pun nak tepek. simptom2 semasa mengandung..haha
ok bye.




No comments: