ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Thursday, October 24, 2013

Sebokk jugak nak conteng...hukhuk

Assalamualaikum...

apa? mau conteng gak? ishh3.....
conteng ape??




hmmm pagi2 Raya Aidladha lepas ade org curik2 conteng kat "bff" a.k.a mantal mucukkk haku...
sedih ohhh. sukahati jer tinggalkan nota cinta ginni....
"weolllss pun sayang abg" 



aku teringat lagi pagi2 tuh, elok je lepas Subuh, ade budak mashammm ngendeng2 kat haku...

"hmm pening laaa...cuba rasa dahi ni macam panas jer....camaner nak balik PULAPOL????"

aku pun buat2 la ghase dahi..."hmm panas nih".....padahal aku dah paham sebenarnya cik abg takmau balik PULAPOL......macam budak sekolah nak balik asrama......kahkahkah..homsik gittew T_____T


Dengan penoh kasih sayang, aku istewi yang gebuss+demokss ni tolong la picitkan kepala Encik Suami...sedar2 masing2 tertidor....hahahaha..gilooo...

Al-kisah tersedar bila mak aku menjerit kat bawah soh makan...tengok2 jam mak aihhhh orang dah selamat balik dari solat hari raya....kalut rrr bangun *malu sebenaqnya sebab tertidor sampai tak p masjid..haha*

Takpe kita turun buat muka toya...kahkahkah..


Sampai bawah jer, nampak orang dah ramai nak makan, aku pun cakap ler "ade org demam sebab takmo balik PULAPOL"
pheww dapat la jelingan sedas sebab tiba-tiba juai nama dier....haha ampun bang!!


Lepas makan, kita rehat2 jap sementara nunggu 12.30.....apa lagi, jom ke PULAPOL antarin budak sekolah masuk asrama......
mekasih abg aku jadi driver terhormat kitorang.....hikhik.




kul 3.00 pm sampai, terus lepak kat Festival City....mak yong laporr..hahaha..



"kalau pakai cap i rela bergambar"
ptuiii ptuii....




"us" di abad ini....huhu
tombam & selebetnye haku...huwaaaa



ok.bye.



No comments: