ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Tuesday, October 1, 2013

Ya Tuhan, berikan daku secebisss ketabahan :'(

aku yang semakin rapuhhhhhhhh
hmmm....



* mantal mucukk tempat sesi luahan hatiiiiii *




adehhhh...boleh jadi gila menahan ghinduuu gini.....

yes. aku nampak macam kuat. sangat tabah orangya...tapi aku jugak manusia biasa....ada perasaan yang sungguh menggebu terhadap Encik Suami...wuwuwuwuwu..


Lagi seminggu laki aku nak masuk PULAPOL, aku baru taw aku ni preggy. Berkecamuk taw hati ini....huhu.
Kita merancang, Tuhan yang menentukan....9 bulan laki aku kat Pulapol, 9 bulan 10 hari aku membuyong sorang2.....


layan muntah sorang2.
layan kehendak tekak sorang2.
layan ngidam sorang2.
layan si kecik yg makin sukooo nendang seorang-seorang.
layan ghinduuu pun sorang2 jugak.

ok fine.




"Ya Allah, jadikan diriku ini hamba yang sabar dan pandai bersyukur dengan segala nikmatmu"



Pesal eah? Aku rasa makin cengeng pulak. Banyak pulak nangisnye..hukhuk. ngengada taw mak ko ni baby, emo je kejenye..:'(

Setakat ni aku baru 4 kali turun KL jumpa Encik Suami.
Sekali dalam PULAPOL.
Tiga kali time dier outing...*macam budak sekolah je outing bagai..huhu*


Dapat jumpe sangat bestttt.
Lepas jumpe, balik Perak sawan sorang2 kat bilik...aptb


aku tak sukeee bila jumpe, mesti Encik Suami tanye "ok tak nih?". Setiap seploh minit ditanya...macam terok sangat je gaya aku nih...takshukeee la dibagi perhatian gitteww....nanti aku menangis...nanges sebab lepas tu takde sape yang concern nak tanya aku oke ke idak setiap seploh minit.....


hmm, bila surat merupakan satu2 nya medium perhubungan, maka;
Nak tak nak hari2 melangut la tunggu abg posmen mai rumah....dari jauh aku dah kenal bunyi motor abg posmen....hihihi..tapi bila abg posmen tak singgahhhhhh pun rumah aku hantar surat, alahai kecewa nya rasa hatiii...terus takmo tolong mak masak...giler gedik..korang jangan tiru perangai haku.
(posmen lalu rumah around 11-12.30 pagi)



ada lagi 3 bulan untuk aku bagi masa kat baby lepak dalam perut..main la ko sorang2 ye nak.....tak kesah la nk berenang kuak lentang ke, kuak kupu2 or gaya bebas sekalipun...terpulang....tapiii,, be nice yar....senak tau..huhu

Sampai masa wahai anakku keluar melihat dunia, kita tolong each other ok...
Bapak ko tak boleh teman,melainkan time tu dier dapat cuti 36 jam ke kannn...kalo idak tunggu ler atok Jamri buat semboyan ...hahaha






workstation hakuu...hiksss *____^
sebelum tidor mende ni la aku ngadappp.huhu

box oren tu penoh dengan surat cinta...ketas kajang aku beli 1 ream..puass!!
Quran tu, penenang jiwa. InsyaAllah.
losyen untuk i sapu kat peyot tetiap malam....ngeeeee
novel sekadar hiasan *tiputipu*





meh aku close up sketttttt...

disebabkan setiap pagi lepas subuh je konfemm sangat lapar, aku balun dulu air susu kotak ni...

kau tengok! for kid hokeyyy..1-6 y/o

awal2 dulu aku beli yg kotak biasa. tapi sokmo tak habes..rugi jerrr..huhu.
dah kenyang aku sambong tido balikk (gilerr pemalass)...kalo susu tu tak abes, sampai ke sudah la tak abes..kan dah membazir namanya..

Malam, sebelum tidor aku ngap ostematrix 4ketul sekali harung....sepanjang aku consume medalah ni, aku rasa ok kot..sebab aku tak pernah kena kejang. tak pernah sakit urat. sakit pinggang semua tu lah...Alhamdulillah. ekceli tak taw sebab aku consume menda ni atau aku memang kuat...hahahah




ok bye.

abg aku baru belikan mee bandung+epal ais...sayang aku lettewww..hihi.
mam dulu.cacincauuu.

Assalamualaikum.


Doakan aku kuat & tabah naaa mengharungi liku2 kehidupan bersama baby cecinta yg masih dalam peyot..huhu.


No comments: