ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Tuesday, September 28, 2010

satu dah lepas..tinggal satu lagi

LEGA..fuhh. setel satu projek, maka tinggal satu lagi projek belum terlaksana. walaupun jadi AJK yang kecik2 aje, tapi kalau tak ada AJK yang kecik2 nie, setiap projek tak akan berjaya taw.. eceh,,*badget macam diri ini sangat2 penting kot. 
padahal asik kena marah, asik kena ketuk asik kena push asik kena itu dan asik kena ini. bikin malu diri saja. tapi saya tak kesah pun. lalalalalalalala




lihatla tuan puan sekalian. Nunu Jamri yang berlemuih ini dilantik menjadi AJK
Promosi & Perhiasan.



= PADA HARI KEJADIAN =
amaran keras..!!
aku bukan sukakan kaum sejenis. sekian...
*tibe2 jerk..


keluarga bahagia menjamin kecemerlangan ummah..;P
ecehh..

 bersama cik zeila..orang penting nih.
xdak dier xkenyang la semorang..ngerti..??
ngeh ngeh
last but not least,,

Gadis2 inilah yang menjayakan majlis dengan gilang gemilang..
hepy sungguh lagak & gaya mereka...
bukankah begitu..??








ehh,,lupa nak tanya..korunk taw ker projek apa yang saya & kawan2 buat..??
tu la, tak tau tanya. bak kata omputih ASK..!! Better Late Than Never Know... 




so nak habaq mai, projek ini adalah Projek Jalinan Kasih Aidilfitri. kitorang buat majlis amal untuk meraikan anak2 yatim dari Kuala Nerang & Perlis. kiranya bagi depa makan & duit raya lah..hik hik..



next,,the coming up projek adalah Selangkah ke IPT. melibatkan budak2 SPM  sekitar Sintok & Bukit Kayu Hitam yang masih tak sedar diri nak amik exam tahun nih. wish me luck..;)








psssssssst : erkkk,,hentah pape kan saya merepek merapu meraban...saya baru lepas setting  ape mende ntah dekat editor tuh...pastu  entah jadi entah macam mana nak edit entah tak taw. nak resize segala bagai macam biasa pun entah saya tak tahu. canggih sangat. terus hilang mOOd. seharusnya saya buat entry ENTAH. kan..??

2 comments:

Wahida said...

bagus nye jd AJK bagai tu...nanti bleh letak dlm resume tau..

Nunu Jamri said...

kak wahida : boleh letak dlm resume kew..?hihi..mcm tuh panjang la resume nunu,, kalau nak list semua..ngeee~~