ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Monday, October 4, 2010

boleh plak yer.

bosan. boring. boring. bosan. boring. bosan. Diam Ahh.!!
so sila kira berapa banyak kali bosan dan boring saya taip di atas. tak banyak bukan..??
giler nak buang masa tulis banyak2. xkoser nyah. kalau macam itu lebih baik saya tulis entry bertajuk BOSAN, BORING dan menaip seberapa banyak perkataan BOSAN dan BORING sampai lebam jari. mahu saya buat macam itu.?? konfem orang kata saya gila.. janji tak tipu.



keje sekolah banyak. tapi selagi lappy terpasang dan tenet adalah sangat bagus kelajuannya, seperti sangat2 sayang mahu meninggalkan mereka. walhal hanya jengah fesbuk sahaja. damn.!!


hati teringin berkata, "lappy,bila kau nak rosak.??xdela aku nak on tetiap masa"

gila bodos betol. kalau rosak sape nak hulur duit baiki..? kan dah ngekngok namanya. nyusahkan makbapak satu hal. nyusahkan kawan  dua hal pulak. macam2 hal la ngekk...oke yang nih slot mengata diri sendiri.


semalam ada cerita baru, chinese yang dekat floor saya boleh pulak masak2 babi dalam bilik. ni lagi satu hal bengong. macamana kitorang taw depa nih dok masak babi sebab ada la plak tin kat dalam tong sampah tu tulis "STEWED PORK". sapa tak taw maksud SP itu sila goggle kat translator oke. buat saya hangin jer. walaupun chinese tuh tak sama wing and portion ngan saya,, tapi tempias pun kena jugak taw..! mana taknya,, saya selalu jemor baju kat area situ. kalau baju2 saya kena melekat dengan bau babi camaner.?? sapa pernah terbau kalau orang masak babi camaner..busuk bukan..?? mujur kau pakai stewed yang dalam tin punyer. kalau kau masak yang kau beli kat market basah memang nak kena ahh. bau 1 UUM kot nanti.

ehm agak2 apa tindakan kami yang beragama Islam & berbangsa melayu harus ambil..??

mereka ini sesetengahnya adalah sangat degil. tak amik port langsung dengan orang sebelah.







malas mahu pikir. sakit jiwa raga.

saya mahu study Islamic Accounting. moga berjaya study. bukan stado. huk3
dan kalau tertidor pun moga mimpi kampung halaman. sangat rindu dengan emak.. nak balik pun tak banyak waktu free. sob3.

babay.





random pic : classmates KMP
*saya hanya ada dua keping gmbr kenangan d KMP. yang lain hancur punah ditelah virus. benci ahh.

yang macam entiti tuh adalah apis. coursemate di UUM. rini befday dier. tapi sorok2 tamaw bagi orang taw rini befday dier. hampeh. penat saya wish kat wall pesbuk, boley pulak dier remove. katanya itu adalah private equity. kau memang tak boley blah kan apis..









HARAP LAPPY XROSAK. BUKAN NAK DOAKAN ROSAK PUN. HAHA. MALAS NAK backspace JER. YANG TADI TUH KATA HATI SAYA SELAMA 5 SAAT . TAK LEBIH PUN.

SAYA SAYANG LAPPY, LAPPY SAYANG SAYA.


.babay.babay.



No comments: