ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Tuesday, October 12, 2010

mengapa bah kau x angkat bah..aduh bah

tuttt..tuttt...tuttttt..**sila cuba sebentar lagi

oke. dah naik lebam jari jemari dok tekan keypad henpon. henpon saya ni plak memang suka mencederakan jari tuan dier. grrrrrrrrrr.

geram. sakit hati. marah. dushh dushhhh. nyah kau !!!

adehhh. payah betol lar. hukhukhuk.


saya nak bebel bebel bebel bebel secara pukal. buleh.??
tapi tak tau nak hanyak kat mana bebelan itu..


lawak lawak lawak. dua tiga empat menjak nih saya selalu nasihat kat sorang frens nih. haha. nasihat lebih kurang pasal cintan cintun ahh. alih alih hari nih gedebakkk kena kat batang hidung saya yang tak brapa nak mancung nih. biasa la keturunan Jawa, mesti ade khas. mencerminkan identiti la katakan . hahahaha.





lenguh2 asik dail nombor yang saya rasa haram nak angkat. hahaha. lelaki kalau merajuk jangan main2 kooo. setiap dua minit dapat mesej perli2. tahan jela hati nih. sapa soh buat hal semalam. wakakakakaka..
oke2. tukar mode sedih balik...sob3..=((




sabor le hati. jangan sedih2 na.
nasib baik mood dengan kawan2 oke. tak terjejas.=)


hati teringin nak koling2 emak. tapi macam kuang asam plak ckp dgn emak time2 tgh sedih. takkan la tengah sedih2 carik emak kot. takboleh2.. lagipun petang tadi dah cakap iLOVEu kat emak..ngeh ngeh ngeh..ouh tibe2 terindu pulak pada si emak..huuuuuu..iMISSu la emak..=(







k lah.
nak setop merepek.
hati dah lega sikit.
boley la sambung setadi.
sok midterm. gudluck untuk diri sendiri. kahkah



Islamic Accounting Chapter 5 by Sahul Hameed.
page 108-152.
meh saya nak khatamkan kamu malam ini jugak...
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
tak tidor la malam nih..


babay.

No comments: