ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Saturday, October 2, 2010

macam sengal.

hari ini hari Sabtu.
harus la bangun lambat. bukan senang nak dapat lebihan tidor.
haha. lagipun semalam tak dapat nak lakukan lebihan tidur. pagi2 dah kena bangun sebab ade exam. sob3.=((
time untuk balas dendam la nie konon2 nyer...ngeh ngeh ngeh

tengahari buta tengah mamai2 dapat mesej.

Epit : saya kat Petro nih. 
Nunu : owhhhh
Epit : owhh jer...??? weiiiiiiii xnak jumpe saya kew...dah la kejap jer kat cni. lps nie nak gerak dah.
Nunu : hahhh...Petro..??


oke. lepas tuh baru saya terpisat2 mata. tgk jam dah tengahari buta. terus baca balik mesej Epit. hahaha. tergelak sorang2. padah jawab mesej dalam keadaan mamai2..

dia buat lagi. datang tak nak bagi taw saya. kau memang sengal kan Epit. sekeh kang kepala tuh...
slamber jer saya cakap tak nak jumpe lah kalau kejap sangat. nanti sedih. hahaha.
 tgk.!! lebih2 plak tacing saya nih...

kang kalau xjumpe lagi terkilan. sebab dekat tapi jauh.. paham kan ??
ye tak ye jugak..huhuhu...itu kata saya dalam hati lah..

bersiap la laju2..tak hirau keliling dah..wakakakakakakaka..

sudahnya,, jumpa setengah jam jer. sempat la abis Teh Ais segelas.. oke la tu kot. kan..??


btw,,tengs to Epit a.k.a Encik Kecintaan.....sudi jengok..;)




p/s : sory pada sape2 yang terasa dengan saya. dengar nada suara pun tahu kamu sebenarnya menyimpan satu perasaan geram pada saya. sory.=((

3 comments:

johan adam said...

nana
nini
nunu






busuk!

cik nUnU said...

johan adam : Ko la BUSUKK..!!!!!




Berak merata-rata.

L.i.y.A.n.a said...

..alOlorhhh..suwwwiittt nye kOrg..pape pOn...mOge berkekalan kayh...may ALLAH bless bOth Of u..;)