ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Monday, October 18, 2010

Hepy Bornday huNNy..;)

mari dekat. mari dekat.

haha. mekasih la kat Fesbuk.;)






baru kesedaran rupa-rupanya kehari inian adalah hari bornday haninie. anak sedara guwe lah..!!
maafkan maksu atas kealpaan ini. hikhik. mungkin banyak makan hati kot.. ehh,, bukan2. banyak makan semut kot. wakakakaka










to my dear Hunny Bunny a.k.a Honey Dew a.k.a Hani Masham ,





selamat ulangtahun ke-3 sayang.
love u so much mucho3...!!
moga menjadi anak yang solehah, dengar kata mak ayah atok nenek opah & paling penting dengar la kata2 maksu ni yer..hehehe

dah nak jadi KAKAK ni tolong la jangan manja2 lebih pulak. kasi can kat adik yang nak keluar dari perot mak tu nak manja2 dengan semorang. haha. puas dah awak 3 tahun ditatang minyak yang melimpah ruah.
lepas nie boley la panggil KAK NGAH.. no ADIK anymore oke syg..wakakakakakaka


akhir kata,, selamat maju jaya.
haha. jangan malas nak baca buku & ngaji naa.. babap kang..!!


** Kak Ngah kalau nak hadiah beso2 mintak kat Mak yer. Mak kayooooooooo..Mak banyak duit kat bank...Mak selalu bagi orang dekat Tesco tu duit..kan kan kan.
maksu tak ade duit la yunk. takpun,,
nanti maksu bagi hadiah vitagen aje lah. bulehh..?? baik untuk kesihatan taw.. mueheheheheehe
Kak Ngah nak kaler ape..??meh maksu belikan tapi pakai duit nenek lar..wakakaka ;P  


oke Kak Ngah. nanti belanja maksu kek dekat Secret Recipe eah..muah..




hunny bunny
ILYSM
mucho2. rindu bangat sama kamoo..

iLURVEu more than iLURVEhim.
(hakhak. mapuh aku. abes la muncung sedepa pakcik topek lepas nih)

2 comments:

ZACK ENTRY said...

selamat hari jadi..=)






latest entry Toyota Corolla Altis For Me

cik nUnU said...

zack : ekekekeke.
selamat2..;)