ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Sunday, October 17, 2010

what men WANT..??

coiiiiiiiiii. tajuk takde kena mengena lah..!!











sebenarnya masih terkilan minggu lepas tak dapat balik Telok Hintan walaupun cuti sangat lah agak lama tetapi disebabkan makbapak guwe sedang huhahuha berseronok di KELANTAN maka guwe tak dapat nak balik. kasi CHANCE weii kat makpak guwe dating mating. kalau guwe ikot mereka datimmmmmmm maka guwe juga terlepas markah presentation kelas Incik Paiz. huhhhhh..!!! paling berapi bilamana abang guwe yang tibe2 dah botak kepala (nazar barangkali)  bagi mesej berunsur kepanasan hati.  mesejnya bernada begini

" tercabar la tuh nak balik jugak sebab 2 minggu lepas abg balik jumpe makpak kan kan kan kan kan kan. kesian kat kamu nak balik tak dak org kat rumah. hahahahahaha** gelak jahat siot**. oke fine. grrrrrrr "










tak ape bang tak ape. nanti StudyWeek saya balik lame2. Final Sem Break saya cuti puas2. hahahahaha.
nanti hari2 kita 3g together-gether dengan semua warga Telok Hintan................
wakakakakakakakakakakaka
*nih sesi balas dendam. REVENGE is SWEET lohhh..;P

4 comments:

Shukri Mohd Ali said...

hahaha...tumpang gelak =)

zul^a said...

wakakaka.....take ur time to revenge. tp ngape ade lagu nih?? ni lagu 'kenangan' ms tuttttt....

cik nUnU said...

shukri : meh kite gelak bersama-sama meh

zula : haha. u'll see dat time. nak gelak jahat banyak2. wakakakakaka.

cik nUnU said...

zula : upsssssss,, lagu itu untuk semorang dengar. hakhak. kenangan2 campak tepi naaa...
campak ke longkang lagi bahagussss.
muehehehe