ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Friday, October 15, 2010

penyussssssss

comel tak. comel tak
muka xboleh blah. muke xbersalah
geram.geram.geram



ololololo.
nak berkasih sayang pulakss
mace2..









turtle nih bukan saya punye lah. Seha yang punyer. wakakakakakaka. geram tengok muka kudus suci murni dier. rasa nak melambung2 sampai tersangkut kat kipas..**erkk,,haha

setakat nih masih tak da nama. masih tak da mycard. masih tak da surat beranak. anak terbuang la ni kot..
hahahhahaha. ampun Seha ampun. den bukan mengata anak ang..;)


saya nih tengok mende2 macam nih shox la. tapi kalau sampai bawak ke tidor xshox kot. mungkin masih setia dengan bantal bushukkk. kahkahkah. bantal yang telah menemani saya sampai 21 tahun nih. banyak jasa tu weiiiii. peta pun banyak jugak. haghaghag.





last weh last..

tangan tuh tak da kena mengena lah. choiiiiiii






tak boleh nak pegang selalu. barang baru kot. ngeh ngeh ngeh. terletak dekat lutut pun mak dier da bising sealam. " anak aku wehhhhhh,,letak kat celah kangkang ko plak " . erkkkkkk,, minah sayang anak tak sayang kawan. sob3.





pssttt,, sape ade tengok citer Sammy's Adventure.?
comel giler turtle and da geng..
nanti nak suruh Seha bagi nama Sammy lah. ehh tak tak. bagi nama Sherry lah.
hahaha.

babay.   




3 comments:

Shukri Mohd Ali said...

aw aw aw shumilnya!!!

nk finjam!!!

cik nUnU said...

shukri mohd ali~~
haip.haip. namoley pinjam. tengok jer.

haghaghag.

Shukri Mohd Ali said...

dedekut =P