ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Tuesday, November 23, 2010

2.18 a.m

" stay up" bersama ezzah jam 2.18 a.m.............

padahal bukan study pun..khusyuk belek menatang lain ...... wakakakakakakaka




LOL..!!!!







sebab cuti "musibah" hari itu sudah amat lama bebenor kan,, saya pun sudah lemau. 
hikssss..
lemau lemau & lemau.
sapa sukee makan biskut lemau..?? xde kan........


cuti 3 minggu lebih rasa dah macam cuti akhir sem..perghhhhhhh

korang ada cuti "study week" + "cuti musibah" macam saya dapat..


btw,,terima kasih la kepada Jabatan Keselamatan Negara yang menasihati NC UUM supaya menangguhkan peperiksaan akhir. sekarang saya mahu katakan pada diri,,
"GOMO nunu GOMO" 




hai la nunu,,rindu pada kampung halaman..??

marilah redakan kerinduan itu..;P






ehh,,berbentuk kerinduan kew..???
hari2 tengok cermin mesti nampak muka nih....apa kes..??

"aku umur 21 lah..!! bukan 12"
~kata tuan empunya pitch itu..hoho~ 






next....proceed felis


because she is my best.fren.forever
kau jiwa ku, kau nyawaku, kau rinduku,
kau juga penyebab lappy ku terpaksa ditukar lcd baru..sob3
tapi slh saya jugak sebenarnya..=((
" igt tak time awak terpijak lappy saya dulu DUA minggu lepas wahai kenit..haha??"


PIJAHAT TIME
ekekekekeke..
(tapaw jer. tak koser nak bawak bebudak tengah aktif. hahaha)


jangan cakap tak taw hape mende nih...

hari tu Pak Jamri boleh plak dier bawak kepala nih balik rumah. hangkut pakai kereta roda tiga tuh..

tang mata tak tahan tu,,macam dok usha saya jer..seriaw.
si kenit hanie sedap jer main2. siap dok bukak mata tutup mata lembu nih..kang kalau dibuatnye kenyit mata kat kau baru takut hanie oittt

lidah lembu bestttttt..;)



last but not least
(terkini tetapi tidak paling)



pic yang sangat sedih sob sob sob.
[hanie, mak, mina,abah]

time diorang antar saya~~~~~kat stesen bas jela.

saya dalam bas time nih,,dalam hati dok cakap "cepatla korang balik,jgn tunggu sampai bas nih jalan"






huwaaaaaaaaaa.......nak balik sekarang jer rasanya..





takpe2. ada lagi 4paper jer sebelum hiphiphoorey.
tak taw lah bape lama lagi harus menapak di bilik ezzah & seha.
diorang soh lepak sampai abes paper TAKAFUL...
perghhhhhhhhhhhhhhh

3 comments:

Faarihin said...

skali pandang nunu memang cam 12 tahun.. hehehe... (^__^)

bLaCkPeArL Co. said...

nunu 12 tahun??
bior btol....
hahaha...

pergh...
lembu 2 nak men mate ngan ko 2 nunu...
hati2 sket...
hahaha....

Nunu Jamri said...

: faarihin :
haip2..mana ada mcm 12thn..huhu



: blackpearl :
betol la nunu bukan 12 thn..;P
xpe. lembu tuh tak main2 mata da..tak takut pun..agagagagagagaga..T__T