ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Sunday, November 28, 2010

.. LoVe ..

LOVE IS MADNESS


cinta itu suatu kegilaan.

Cinta itu juga satu anugerah. Ye, satu anugerah. Anugerah yang tak ternilai..;)




Saya cukup bersyukur di kurniakan seseorang yang sangat memahami. Tengok pada keadaan sekeliling, tengok pada pengalaman rakan-rakan, lagi menambah kesyukuran di hati ini. Tak semua insan berbahagia, ada yang duka ada yang sengsara...tapi saya cukup bahagia. Disamping keluarga yang harmoni ia semakin menambahkan kebahagiaan ini. Alhamdulillah.

Cinta itu satu anugerah. Satu fitrah manusia. Satu keajaiban.

Biar tak berharta, xberapa nak ada rupa, asalkan hati tak disakiti. Lagipun, pegangan agama biarlah cukup, walaupun tak sempurna kerana tidak ada seorang manusia di muka bumi ini yang sempurna sifatnya. 


ngeeeeeeeee~~~maaf lah,,saya tengah mood cintan nih..;P


takut tak bila dah jumpe orang yang betul2 sayangkan kite, batul2 mahukan kita..?? saya takut, takut kalau xdapat memberi kebahagiaan padanya. Harapnya jangan lah diletakkan kecintaan pada saya itu di tahap yang paling tertinggi. Saya masih tak layak dan tak akan layak untuk berada di tempat paling tertinggi. 
awak, letakkanlah kecintaan awak pada Yang Esa. kepada ibu & ayah...
biar saya menjadi yang terakhir.. tak ape, saya tak kesah...;)

Harapanku, moga kamu lah yang terbaik buat diriku demi duniaku & akhiratku. Mampu membimbingku ke jalan yang diredhai Allah. Amin.



p/s : hope semua yg berada d sekeling saya  gembira dengan kehidupan masing2. kalau ade yang  tak gembira korang bersabar lah k...kalau dah xmampu sangat, tinggalkan jer..hihi..hidup kita nih bukan untuk disakiti..

wassalam. 
peace no war..;P











tadi, sedang belek2 sehelai rambut yang keguguran sambil bersembang2 dgn membe....tiba2 saya bertanya

" macamana nanti nak lalu kalau sehelai rambut ni dibelah tujuh yer..?? "

kawan saya jawab,, " bukan tengok pada kebesaran kaki lah,tapi amalan kite di dunia".

lepas tu kan,,, lepas tu kan......masing2 terdiam...huhu (dlm hati semua beristighfar)



2 comments:

misz sakura said...

sape sahabat tue?
mst si gedix kan,..haha

cik nUnU said...

hahahahahaha....

kawan saya tuh ade la kadang2 gedik...