ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Thursday, September 12, 2013

Sabun Marine Essence a.k.a Sabun Ketiak..hikssss

Assalamualaikum.

Ye Pembaca sekalian, ape khabar uollsss? hihi.

aku kat sini sedang menanti berita laki aku dapat cuti ke idak esok....hohohohoho*good news.good news.good news. Amin T____T

Topik Utama ini hari,

"Sabun Marine Essence ataupun nama glam Sabun Ketiak"

Ekceli aku pun tak faham mengapa nama glam sabun ketiak, walhal benefit dia sangat lah banyak..bukan sekadar memutihkan ketiak semata....yela bukan semua orang ketiak hitam ye dakkk...sesetengah orang sahaja....











Ini lah ghupe sabun ketiak tersebut..gigih aku membesokan gambor...hikhik



Selain menghilangkan kesan2 hitam(seperti terpapar di gambar tersebut), sabun ini sesuai untuk insan2 yang kategori ketibus (ketiak busuk)....kadang2 kita tak sedar pun kita termasuk dalam kategori tersebut..maaf weyhh kepada yang terasa...tidak berniat untuk menghina....huhu



Dulu kan, aku pernah kawan dengan sorang mamat nih....Ya Ampun kadang2 badan dia sangat la berbau....dah la berbau, pulak tu sembur dodoron+perfume sebanyak2nya....mak aihhhhh, aku nak cakap tak sampai hati pulak....tahan jiwa aje la...kawan kot..rasanya kalau la zaman tu aku taw dah ade jual sabun ni, lama aku rembat kasi dia...hahahaha...kalau dia tanya bantai jela jawab apa yang patut...ko jawab je "membe jual..sian plak kalo xbeli...hahaha..ayat kena berlapik derrr"

So sapa2 sekarang yang sedang hadapi masalah macam aku boleh try...hihi...dapat menyelesaikan masalah orang besttt taw...T___T


Sabun ni dapat memperbaharui sel2 mati...hangpa kalau dulu pernah eksiden (kulit dah mati) boleh cuba...InsyaAllah boleh..belum cuba belum tahu...;)
Mesti cantik kulit hangpa lepas nih....


Ehem, belakang berjerawat? pun boleh try....
Yang dah kawin tu boleh mintak tolong partner sental belakang badan, baru la romantika...
Yang belum kawin? erkkk pandai2 la carik alternatif lain...hihi..



Ini jer testimoni yang berjaya aku rungkaikan...kalau ada sape2 lagi yg beli kat aku, & ada hasil yang kebaboom, bagitaw cheq naa...mari kita berkongsi kegembiraan bersama2...muahahahaha.


Ehem, ini ada 1 testimoni daripada Encik Suami......;)


Stock tak banyak dah kat aku.

Kalau nak try roger2 aku naa..
Wasap/Text/Call (013-4639214)
FB (Nunu Jamri)


Harga sekotak, RM 105 (ada 3 ketul)

Kalau uolls nak try, boleh beli seketul ajer (Rm35)

COD Kelana Jaya/Puchong/Damansara






Sabun Marine Essence (Obat gigi+shampoo+body wash)

Travel Pack...yg ini haku sungguh minat hokeyyyy!!!
*tunggu ada anak...tunggu hubby dah abes training....lagipun aku nak tuntut janji kat laki aku, katanya nk holiday banyak2 replace 9 bln masa yg kitorang tak dapat bersama..ecehhhhhh*


Aku suggest untuk family @ sapa2 yang selalu travel. Senang nak bawak ke mana-mana...
Kadang2 ada jugak yang anak2 sensitif dengan air, balik kampung je mula badan gatal2..boleh la guna bila balik kampung....;)


jazakallah kepada yang membaca entry ini.

yang berminat boleh contact saya....kita chit chat naaa T____T





EHEM EHEM. AKU ADE PROMOSI HEBAT SEKARANG..!!
MAK BUYONGG BAIK HATI NAK BAGI FREE POSTAGE (IF U PURCHASE BY BOX).
CUSTOMER YANG REORDER AKAN DIBERI DISKAUN & FREE POSTAGE (BOX ONLY).
TAK KESAH LA KALAU NAK REORDER, SEBELUM NI UOLLS BELI SEKETUL JE KE...JUST MENTION KAT AKU TRACK NUM KORANG.....T____T


PROMOSI SAMPAI AKU SELAMAT DELIVER.....HOYEHHHH
(KORANG JANGAN SUKAHATI DOAKAN AKU OVERDUE. TAK BAIK TAW)

1 comment:

Unknown said...

As salam sis, produk Marine Essence memang terbaik, lebih2 lagi sabun Marine Essence Beauty Bar. Sampaikan saya pun terpaksa jual sama, sebab produk ni tersangat laris dipasaran.Jadi,saya nak bagi semangat kepada mereka yang baru nak jual produk Marine Essence. anyway, Ni blog saya http://taukeysabun.blogspot.com