ceclick ceclick 'heartbeat' aku nih...

Saturday, September 28, 2013

Testimoni Sabun Marine Essence-Terbaikkkk dari Encik Suami....*_____^

Huittt. Assalamualaikum.

Tengok tajuk entry pun dah paham kan aku nak cakap pasal ape...ngeeee ;)


Maaf yar sekalian. Entry adalah tidak bergambar.

Pasai apa? pasai laki hakuuu sekarang pun dah terjangkit dari aku. takshukeee orang amik gambo dier...Nak taw sebab ape?
Sebab laki aku  merasakan dirinya udah tidak hensemmmmmm seperti dulu..*ini adalah pengakuan ikhlas empunya badan*

Aku sebagai isteri yang memahami, iya kan jela kata2nya....bak kata upin ipin "betul betul betul"


sapa yang kenal laki aku..yang ada fb dier, konfem taw yg laki aku ni spesies shoxxxx sendiri..muahahahaha.
banyak giler upload pic hat shox sendiri budgett hensemmm...ngengada taw!!!


Haa meh nak ceghita pasal testimoni Pak Polis...;)

Alkisah 6 minggu lepas, aku melawat Pak Polis kat PULAPOL. Hanya dibenarkan melawat. sahaja. Ko datang bawak makanan sendiri...depa tak juaii apa2..

No TOUCH. No HUGSSS. No KISSES. No Phone..

Yang dibenarkan hanya salam ciyom tangan sahaja. Aku macam erkkkkkk, nak cakap dalam telefon pun tak boleh???  (pelok ciyommm tu aku paham la kenapa tak dibenarkan..huhu..haku pn xhengenn kawasan terbuka gittu)
PTT (Pegawai Tata Tertib) ada dimana2.
Setiap ceruk orang berkawad....senyum sorang2 aku tengok abg2 botak ni kawad all the time.



again, aku terpesong tajuk...hahaha!!


Tengah leka sembang, aku tengok kat kepala Pak Polis macam ade kelemumur...aku pun ape lagi tangan gatal lerr nk kuis2 kasi hilang.....



N: erkkkk, kenapa kelemumur ni degil sangat. Takmo hilang. Banyak pulak tu bertompok2
PP: Mana2 ? Ace nak tengok sikitt
N: ceklikkk(camera's sound)....NAhh tengok sendiri!
PP: Ohh. ini semua budak2 kat sini ada..tak heran pun...PANAU letteww.
N: patut rilekss jer..huhu




Dalam2 rileks tu pun, laki aku cakap semenjak masuk Pulapol tak sempat nak belek muka...semua nak kena cepat...buat semua menda dalam satu masa. alahaiii kesian nye bunyikkkk.


2 minggu kendian, diorang dapat outing 2 hari....

so, aku pun gigih turun KL bawak Sabun Marine Essence sekali.....hadiah kepada suami cecintaaaa..mihmihmih


Reason aku bagi dier cuba sabun ni pasai senang untuk diguna. All in one gittew. kata takde masa sgt kennnn...
Kau boleh guna sebagai shampoo. cuci muka. sabun badan. hew3.

(aku rasa bebudak ni x pernah shampoo kepala kot. ate dah tak ade rambut, membazir je kalau shampoo bagai)


Minggu depan nya diorang outing lagi, tapi aku masih tak berapa nak nampak perubahan....takpe kita tunggu lagi hokey...agaknye degil sangat malaun yg melekat kat laki haku nih..huhu..


kali terakhir aku jumpa, minggu lepas....kau tau ape yang aku nampak??



1) Encik Panau di kepala semakin kurang kelihatan.....kabur2 gittu...yaeyyyy...;)

2) Kerak2 di muka beliau sudah enggak ada.....ekceli tak tau nak describe kerak tu camaner..tapi kasar giler muka laki aku sebelum ni..especially dekat area pp...muka orang malas nak cuci. pastu kena panassss matahari tetiap hari...

3) Rambut tumbuh dengan cepat+ lebat. Setiap minggu diorang kena potong rambut. Tp aku tengok rambut laki aku macam dah 2 minggu tak potong. serius tak tipu....laki aku cakap kawan2 dia pun pelik sebab cepat sangat tumbuh nye haaa..

4) Area badan aku tak sempat nak belek...maluuuuuu...;P
Rasanya mungkin dah okeyyy sikit kot. itu hari laki aku mengadu domba katanya kadang2 loker dier bau tak best. Maunye tak bestt, baju tak sempat basuhhhh pun campur sekali....satu package lettew...Ekceli bukan la baju yang dier pakai hari2 macam baju kawad, baju lari2 tuh.....tapi macam baju yang dier pakai seminggu sekali. Contoh macam baju tekwando, storm the yard & ape2 aje yg mampu disumbat...hew3.
Nak dibasuh selalu, dah la berat. kang lambat pulak keringnya....musim hujan katekannn....*__*

So aku harap, dengan penggunaan Sabun Marine Essence tersebut mampu mengurangkan bau yang tidak enak di loker mu sayang.....badan kan cepat berpeluh kalau banyak sangat training...mujur masih lagi belum kategori ketibus macam kawan aku dulu..huhu..



aku rasa ok la guna dalam masa 2 minggu dah nampak perubahan ketara......tenkiyu sabun ketiak!!



*sorry xde pic. laki aku malu up kan gambar utk tatapan umum.....hurmm sebab tak hensem lettew..hahahahahhahaha*




barangsiapa yang nak dapatkan sabun ni boleh direct kontek aku ;
wasap/kol/mesett: 013-4639214
takpun pm kt fb aku pun boleyyyy...;)


Yang nak jana pendapatan dengan sabun ni pun sangat dialu-alukan..
Berbekalkan modal yang sangat la sedikit, InsyaAllah aku akan bantu yang semampu yang boleh...
korang dapat off 10-20 %...komisen lagi....phewwww..;)







huwaaaaa.
rindu Encik Suami yang ada rambut melingkorr..
pipi yang ada isi..
perot yang demoksss + gebusssss.


Cepatla habis training. Bina balik keadaan seperti dulu...hahaha.

Sekarang ni orang ingat aku kakak kepada laki aku..takshukeeee taw....

2 comments:

AS said...

akak comella. hihihihi muke akak mmg nampak iras2 suami akak.

NANANADIRA said...

ingt nak cuba gak ni. muka ade problem exzema gatal yg buat kulit nmpk kering.. urmm sedih sngt .lam sebulan msti ade timbul msalah ni..pstu smbuh ,erhh santik plak .. heeeehe. ingt nk lenyapkn trus pnykit kulit yg tah pape ni